Panaszkezelés

 Panaszkezelés menete

Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás, parkolás, nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz, egyéb városüzemeltetési és vagyonkezelési feladatokra vonatkozóan.

 

Társaságunk célja Ügyfelei elégedettségének és bizalmának növelése. Működésünk egyik értékmérőjeként figyelemmel kísérjük az ügyfeleink visszajelzéseit, valamint a követelményeik teljesülésére vonatkozó információkat, ezért tartunk fontosnak minden visszajelzést szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel kapcsolatban. Az ügyfeleink által jelzett problémákat kiemelten kezeljük, biztosítva a panaszok gyors és szakszerű kivizsgálását. Észrevételeiket, javaslataikat, panaszaikat az alábbi módokon jelezhetik felénk.

 

Szóbeli panasz

Szóbeli panasszal (személyesen, vagy telefonon) élhet ügyfélszolgálatunkon, nyitvatartási ideje alatt. Az ügyfélszolgálat elérhetőségeit ide kattintva tekintheti meg.

Társaságunk az Ön szóbeli panaszát azonnal megvizsgálja, majd tájékoztatja a megoldási lehetőségekről. Amennyiben Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz nem orvosolható azonnal, akkor Társaságunk a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel.

Személyesen közölt szóbeli panasz esetén a felvett jegyzőkönyv másolati példánya helyben átadásra kerül Önnek.
Az azonnal el nem intézett panasz megoldási lehetőségeiről, illetve Társaságunk álláspontjáról 15 napon belül választ küldünk Önnek.

Telefonon

közölt szóbeli panaszokról hangfelvételt készítünk, és amennyiben azonnali megoldásra nincs lehetőség, a felvett jegyzőkönyv másolatát, az érdemi válasszal egyidejűleg 15 napon belül megküldjük Önnek.
Amennyiben a panasz jellege miatt a fenti 15 napos ügyintézési határidő nem tartható, az ügyintézési idő hosszabbításáról és annak indoklásáról külön értesítjük.

 

 

Írásbeli panasz

 

Amennyiben észrevételeit írásban kívánja jelezni, esetleg szóbeli panaszát nem az Ön teljes megelégedésére orvosoltuk, a következő elérhetőségeinken várjuk bejelentését:
Postán: Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. 5701 Gyula, Pf. 38. címre,
Fax számunkra: 66/362-377 vagy
e-mail címünkre:

ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu

Kérjük, ha panaszának voltak előzményei (pl. jegyzőkönyv, értesítő, kapcsolási lap stb…), az ezekkel kapcsolatos információkat is szíveskedjék megadni. A panasz-bejelentést a beérkezéstől számított 30 napon belül megválaszoljuk. Előfordulhat, hogy a panasz kivizsgálása során kiegészítő információkra lesz szükségünk, ebben az esetben kérjük megkeresésünk mielőbbi megválaszolását.

 

A panasz típusától függetlenül a korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Társaságunk mellőzheti.

 

Társaságunknál alkalmazott fogyasztóvédelmi referens elérhetősége:

Pásztorné Rácz Erika
Cím: Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. 5700 Gyula, Szent László u. 16.
Telefonszám: 66/521-237
e-mail: pasztorne.erika@gyulaikozuzem.hu

 

Ha fentiek során úgy érzi, hogy panaszát nem oldottuk meg, vagy az általunk kínált megoldási lehetőségek nem felelnek meg Önnek, akkor az alábbi linkre kattintva megtalálja szolgáltatásaink vonatkozásában a feladatkörrel rendelkező felügyeleti szervek elérhetőségeit, ahová jogorvoslatért fordulhat.

Felügyeleti szervek

 

 

rss

© 2014 Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.        Általános információk        Email küldés            Igazolások kérése       Letölthető nyomtatványok

EXP

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Engedélyezem