Hírek, információk

Aktualitások 2017. július 25.

2017.07.25.

Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Tisztelt szerződéses partnereinket, hogy az ingatlanokon keletkezett lomhulladékot a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. a Hulladékátrakó állomásán (Kígyósi út) minden héten pénteki napon, nyitva tartási idő alatt térítésmentesen átveszi. Partnereink a lomhulladékot frakciókra bontva (különösen: elektronikai hulladékok és elektromos berendezések, fa tartalmú bútorok és tárgyak, műanyagból készült bútorok és tárgyak, csomagolási hulladékok, textil, fém hulladékok) helyezhetik el.

*****
Tisztelt Ingatlantulajdonos!

Gyula városában 2015. július 1-től működik a lakosság részéről díjmentesen igénybe vehető házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszer. A Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. a DAREH Bázis Zrt. megbízásából, 2017. júniusától a szolgáltatás igénybevételéhez díjmentesen, ingatlanonként egy darab 240 literes sárga szelektív hulladékgyűjtő edényzetet biztosít.

Az edényzetek a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. Hicu telepi út 3/A szám alatti telephelyén vehetők át hétfőtől péntekig: 10:00-14:00 óra, valamint július és augusztus hónapokban szombaton: 8:00-12:00 óra között.

Az edényzetek átvételéhez kérjük hozza magával személyi igazolványát és lakcímkártyáját.
Azon ügyfeleink esetében akik nem tudják megoldani a telephelyen történő edényzet átvételét, kapacitásunk függvényében Társaságunk lehetőséget biztosít az edényzet kiszállításáról. Az edényzet kiszállítását Ügyfeleink az Ügyfélszolgálatunkon kérhetik időpont egyeztetéssel.

A házhoz menő szelektív hulladékgyűjtést továbbra is havonta egy alkalommal (túloldalon megjelölt időpontokban) vehetik igénybe az ingatlanhasználók. Az időpontok a www.gyulaikozuzem.hu honlapon a Hulladékgazdálkodás/Szelektív hulladékgyűjtés/Tájékoztató házhoz menő szelektív hulladékgyűjtésről
menüpont alatt is megtekinthetők!

A szelektív hulladékgyűjtésre szolgáló hulladékgyűjtő edényt ürítési napon reggel 6:00 óráig a közterületen, a hulladékgyűjtő edény járatszerű ürítése céljából ki kell helyezni!
A házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés az Ingatlantulajdonosok részére INGYENES!

A társasházi övezetben a szelektív gyűjtés a szelektív szigeteken fog megvalósulni a szükséges járatgyakoriság mellett.
A szelektív edényekbe műanyag és fém-csomagolási hulladék, valamint papír hulladék helyezhető el:

- Műanyag csomagolási hulladék:
ásványvizes és üdítős PET palack, műanyag fólia, italos és vegyszeres műanyag flakonok, műanyag zacskók és fóliák, tejfölös és joghurtos poharak, PP és HDPE jelzésű kozmetikai szeres flakonok. Kérjük, hogy a poharak, flakonok és palackok elöblítve kerüljenek a gyűjtőedénybe.
- Fém-csomagolási hulladékok:
fém italos dobozok, konzerves dobozok, alufólia, fém zárókupak.
- Papír hulladék:
kartonpapír, italos doboz, papír alapú újságok, kiadványok és csomagolóanyagok

Üveg-csomagolási hulladék a szelektív edényekben nem helyezhető el!
Az üveg-csomagolási hulladékot a lakosság továbbra is a hulladékgyűjtő szigeteken
helyezheti el.
Kérjük a Tisztelt Ingatlanhasználókat, hogy mindaddig, míg szelektív hulladék gyűjtésére alkalmas edényüket nem veszik át, az elkülönítetten gyűjtött műanyag, valamint fém-csomagolási hulladékot továbbra is áttetsző zsákban (a zsák kibontása nélkül, szemrevételezéssel megállapítható legyen annak tartalma), a papírhulladékot továbbra is kötegelve vagy dobozban szíveskedjenek gyűjteni és azt a szelektív gyűjtésre kijelölt napon az ingatlan előtti közterületen elhelyezni.
Amennyiben a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással, a gyűjtőedények átvételével kapcsolatosan kérdése van ügyfélszolgálatunk ügyfélfogadási időben készséggel áll rendelkezésére (5700 Gyula, Szent László utca 16. Tel: 66/362-377)

Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.

Szállítási időpontok és utca listák

********
Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk mezőkovácsházi ügyfélszolgálati fiókirodájának címe 2017. július 10-től megváltozik. A jelzett időponttól az ügyfélszolgálat új helyen, az 5800 Mezőkovácsháza, Hősök tere 6. címen várja ügyfeleit.

Ügyfélfogadás
Hétfő -
Kedd 8:00-12:00 -
Szerda - 13:00-18:00
Csütörtök 8:00-12:00 13:00-16:00
Péntek -

*****
Tájékoztató

a 2017. január 1-től számlázandó hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról

A 2017. évtől a vonatkozó jogszabályok értelmében országosan egységes, negyedéves számlázási ciklust alkalmazunk. Az állami hulladékgazdálkodási közfeladat ellátására létrehozott szervezet kijelöléséről, feladatköréről, az adatkezelés módjáról, valamint az adatszolgáltatási kötelezettségek részletes szabályairól szóló 69/2016. (III.31.) Korm. rendelet 10.§. (2) bek. értelmében „a közszolgáltatási díjról a Koordináló szerv negyedévente állít ki számlát 15 napos fizetési határidővel”.
Az NHKV Zrt. a hulladékgazdálkodási közszolgáltatóktól kapott adatok alapján végzi számlázási feladatait, ezért amennyiben a kifogás a közszolgáltatásra (ürítések száma, edényzet méret, rongálódása stb.) vonatkozik, kérjük forduljon közvetlenül jelenlegi közszolgáltatójához. Egyéb számlakifogással kapcsolatban kérjük írjon az ugyfelszolgalat@nhkv.hu e-mail címre.

NHKV Zrt.

*******
Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számla kiegyenlítése csoportos beszedéssel

Kérjük azon Ügyfeleinket, akik a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlájuk kiegyenlítésére csoportos beszedési megbízást adtak számlavezető bankjuknak, az alábbi adatokat szíveskedjenek leellenőrizni a megbízáson:
Vevő (fizető) azonosító száma: a számla 3/3 oldalán található
NHKV Zrt bankszámlaszáma: 10300002-10654068-49021776
NHKV Zrt azonosítója: A25456790T050
Amennyiben a fenti adatok nem megfelelően szerepelnek a megbízásban, kérjük szíveskedjenek azt módosíttatni, hogy a beszedési megbízás zökkenőmentesen teljesülhessen.

Együttműködésüket köszönjük!

Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.
NHKV Zrt megbízásából

*****
A Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. bérbe vehető ingatlanok:
Gyula, Béke sgt. 14. sz. alatti földszinti 156 m2 és 168 m2 alapterületű helyiségekre, melyek energetikai besorolása: GG.
Gyula, Béke sgt. 16. sz. alatti földszinti 179 m2 alapterületű helyiségre
Gyula, Bay tér 4/a. sz. alatti 26 m2 alapterületű helyisége,
Gyula, Szent István út 28. sz. alatti 25 m2 alapterületű helyisége,
Gyula Vértanúk útja „Pavilon” 8 m2 alapterületű helyisége,
Gyula Törökzugi sor 11/b. sz. alatti 18 m2 alapterületű helyisége.
A helyiségek bérbevételével kapcsolatos bővebb tájékoztatást a
Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. (Gyula, Szent László u. 16.)
Vagyonkezelés irodájában vagy a 66/521-203 telefonszámon.


Akadálymentes verzió bekapcsolása

HIBABEJELENTÉS:

06-66/362-377

 

INGYENESEN HÍVHATÓ MÉRŐÁLLÁS BEJELENTŐ VONAL:
06-80/922-035

 

 

 

 

 

rss

© 2014 Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.        Általános információk        Email küldés        Mérőállás bejelentés        Igazolások kérése       Letölthető nyomtatványok

EXP

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Engedélyezem